Provosert Nei Metoden

No Comments

Prøv å unngå metoder som får frem det store slemme «Nei» svaret fra prospektet ditt.

Eller for å si det slik, unngå å stille et spørsmål når du selv ikke vet hvilket svar du får tilbake.

Her er et eksempel på hvordan vi arbeider, og hvor enkelt det kan være å konvertere flere kunder.

Om servicemannen sier, Hvordan er oljen på bilen..? og du sier selvsagt den er «fin». Eller han sier
«Skal jeg sjekke oljen på bilen?» Og igjen, du sier «nei»

Her er løsningen som fikk servicefolkene under panseret på 45.000 biler i løpet av en uke…

«Er oljen din på riktig kjørenivå?»

Dette var en case hvor selgeren faktisk ønske å høre ordet «nei»!

Som du ser, det trenger ikke koste mye penger å selge mer..!!!

About us and this blog

We are a full service agency that deliver compelling digital marketing solution. Our winning solutions and experience helps to deliver great results across several key areas.

Meld deg opp til nyhetsbrevet vårt!

Request a free quote

We offers professional SEO services that help websites increase organic search drastically and compete for 1st page rankings of highly competitive keywords.

20+

sidebar widgets

More from our blog

See all posts